Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 27 juli 2014

Hoeveel excuusjes heb je ....

..........nodig om aan iets nieuws te beginnen?
Treinquilt is te groot voor in de trein, de "deken" ook plus veel te warm nu met dat mooie weer.
Dan is een klein haakwerkje zo in je tas gestopt.

Translation to be found left on this page!
Ben aan het haken geslagen, nee niet verder met de deken.
Was verliefd geworden op zoiets [link]
Daar moest wol voorbij gezocht worden, maar toen hadden ze in de winkel [link] deze......
...verkocht dus.
Vind haar nog niet groot genoeg maar mijn bolletjes zijn op [van de week worden die erbij gehaald]....dus......
.......ander garen en opnieuw beginnen.
Van de week ook een leuk pakketje mogen ontvangen van haar [link].
Ze heeft het speciaal voor mij {doet ze ook voor een ander hoor} aangepast.
Je houd van blauw of niet hé!
Het blikje is al in gebruik, van de week gaat het speldenkussentje op haar vaste plek.
Foto's daarvan houden jullie nog te goed.
Soms kan men zo in zijn/haar element zijn....
......mooi weer, bezig zijn met stofjes en wol....heerlijk.
Fijne dag verder

1 opmerking:

ineke zei

Volgens mij heb jij helemaal geen excuus nodig. Het plezier straalt er van af. Succes en fijne dag. ineke