Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 16 december 2014

Waar laat.....Where do......

......je voor eventjes een siggy?

.........you leave a siggy for a while?
Wil zo'n mooie natuurlijk niet kwijt raken, niet onder de vlekken hebben dus......
.......gaat ze eventjes in de Yo-Yo pot.

Don't want to loose such a pretty one, or get stains on it so.......
....for a short while she will be parked in the jar with the Yo-Yo's.
Het geeft zo'n mooi plaatje omdat het allemaal blauw is.
Ook het goede blauw, kan er zo van genieten dan.
Mimy dank je wel, leuk jij je roze [link] en ik mijn blauwe.
Wij hebben een hele goede ruil gedaan vind ik.
Fijne dag verder

It was such a nice few, I loved it very much.
It is the perfect blue to match with the Y0-yo's.
I left it there for several days, so I good look at it.
Mimy thank you very much. I think we did a great swap.
You've got your pink [link] siggy and I have got a blue one.
Have a nice day