Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 13 juni 2015

Nieuw trein......

...project!

Translation to be found left on this page?
Tegenwoordig worden ze met een plastic malletje gemaakt, zie hier [link]
Eventjes uitleggen hoe het word, foto genomen op 7 mei.
Op 19 mei zijn het er zoveel, het moeten er 999 stuks worden,
 nummer 1000 moet een dubbele zijn.
Zal ik er nou wel of niet ook meer moderne stofjes tussen doen?
Zoek het verschil! Kan het wel of niet?
Op 8 juni in de trein kwam ik er achter dat er een dubbele in zit!
Foto's zijn genomen op 9 juni.
Denk niet dat ik deze als dubbele ga gebruiken, valt veel te veel op.
Gisteren ze uitgelegd op de tuintafel.
Het lijkt wel of de hoek rechts naar boven toe lichter van kleur word?
Of is het gewoon de lichtval?
Foto van de andere kant van de tafel.
Volgens mij word de hoek echt lichter.
De dubbele ligt eenzaam op de vensterbank.
Foto genomen vanaf buiten door het raam.
 Het gaat zo ongemerkt best wel snel in de trein, of ik ga te vaak naar mijn werk!!!!!
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Marga, ik schaam me dood dat ik nog niet gereageerd heb, sorry, ze worden prachtig, ben er ook mee bezig, zo af en toe dan, lijkt me heel wat om ze netjes aan elkaar te krijgen, enne, ik hou mijn stofjes zelf hoor, ideetje van charmpacks dacht ik nog.

Rosa zei

Wow, so beuatiful.Happy sewing!

martine zei

Wat is dit leuk. Ik zoek nog iets voor onderweg en bij de TV. Onthouden.

Mary zei

Your new quilt is going to be wonderful. I love the applecore block.

conny's quilts en creaties zei

Soms is het juist leuk om met lichtere en donkere hoeken te spelen in een scrap quilt. Of hoeken in een bepaalde kleurstelling. Ik vind de moderne lapjes er leuk bij staan, mooi spannend contrast met de rest. Veel plezier met de rest, je bent er nog wel even zoet mee tot je er 1000 hebt.