Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 15 september 2015

Geen siggy....

....blogje deze keer.
Translation to be found left on this page!
Heb een druk weekend achter de rug.
Wel een heel leuk weekend hoor.
Als eerste vrijdag met zijn drieën naar Deventer.
Bij binnenkomst deze mooie quilt.
Wij hebben een paar blokken gemaakt....nee niet in deze.
Al vind ik het idee om er zo'n dun bandje erop te stikken wel heel erg leuk.
Kleuren van de grote foto zijn bij lange na niet zoals ze in het echt zijn.
Op de deze foto heb ik onze blokjes omcirkeld.
De groene en blauwe heeft Tini gemaakt.
De twee rode komen van mijn hand.
De twee bruine van zuslief Yvonne.
Weet niet wie er blokken gekregen hebben om in elkaar te zetten voor een goed doel.
Deze is uit het quiltnieuws van de een na laatste keer.
In het echt zijn de kleuren nog sprankelrijker.
Zat al te denken ga haar maken maar nu helemaal.
Deze hing in de bibliotheek in de kerk.
Verliefd meteen, zo leuk echt waar.
Zaterdag naar een winkel [link] waar het groot feest was.
Zo leuk, dat wij er kwamen [10:15 uur} was het nog niet zo druk.
Randje per week, maar of zij [link] deze gemaakt heeft dat weet ik niet.
Ze gaat wel een patroon maken van die blauwe quilt aan de tafel.
Ze was er wel.
Kennemer Quilthuis [link] was er met het hele frame van de longarm.
Mocht weer een stukje spelen, 
dit keer heb ik mij heel erg ingehouden en maar een heel klein stukje gedaan.
Onderste foto gewoon omdat het leuk is maar zijn niet mijn stofjes.
Die laat ik een andere keer zien.
Fijne dag verder

Geen opmerkingen: