Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 31 januari 2016

Iedere dag .......

...een beetje quilten.

Translation to be found left on this page!
De apple core [klokhuisquilt] is op het moment favoriet.
Het is dan ook een heerlijk project voor in de trein.
Al is het meest favorieten quilten op het moment longarm quilten {Q24 link}
Drie gedaan in één week.
Zit nu ook op Instagram [link]
Merel [van Birdblocks link]
heeft iets gestart [#366daysofquilting link] en dat is zo leuk.
Je hoeft niks, je mag wel iedere dag een foto plaatsen.
Vandaar dat deze top best wel groeit.
Nu word het tijd om het zakje weer te vullen.
Als alle lossen stukjes eraan zitten dan gaat de top er zo uit zien [onderste foto]
Fijne dag verder

5 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

love your apple pieces, I started one once but never finished it.

Rosa zei

Those apple cores look fantastic and also your quilts.

Have a fun week.

Anoniem zei

super mooi! ooit wil ik die ook gaan maken, misschien wel mijn volgend 'onepatch' project. eerst maar even de ruitjesquilt afwerken, en daar heb ik nog wel wat werk aan!

marga zei

Een prachtige manier om al de restjes te verwerken. Lekker kleurrijk.
Groeten
Marga

Trui zei

Wat worden ze mooi, die appeltjes! Heerlijk he, zo'n klusje voor onderweg. Ik heb tegenwoordig hexjes bij me. Van 5 cm, maar ook van 1,5! Die plak ik tot een kransje als kerstkaart (als ik het volhoud, haha)
groetjes en goed weekend, Trudy