Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zondag 20 november 2011

Pillow.... Kussen.......

The zonday of Donny after the party/

 
Zoals ik hier [link 365 blog] al schreef over het openhuis-feestje, zet ik hier het cadeautje erop. Iedereen neemt meestal wat voor de twee benige bewoners mee, niet deze dame. Met een rotvaart gisteren een quiltkussen gevuld met piepschuimbolletjes {katten van ons liggen er graag op} voor de vierpotige bewoonster gemaakt.
Accent kleur is roze in het huis dus de Donny kreeg een kussen wat daar heel goed bij past. Ooit zoiets gezien bij KarrieLyne. [link] Gemaakt naar eigen maten en dan is dit het resultaat. Toen het kussen neergelegd werd op de grond heeft Donny het meteen geïnspecteerd maar het kon haar nog niet meteen boeien. Naderhand heeft ze bewezen dat ze er toch wel heel erg tevreden mee is. Fijne dag verder ♥

 
As I wrote over here about the housewarming party yesterday, now I will show you the gift. Mostly everyone took a present for one of the two leg’s occupant, not me I made a quiltpillow for the four legged one. The accent colour is pink so the lady got one in style. Ones I saw something like this by KarrieLyne {link}. Made something similar with my one measurements, and this is it. First Donny was not impressed by it when it was put on the floor but later on she showed us that she really liked it.Have a nice day ♥

2 opmerkingen:

Kathinca zei

HEt is maar goed dat die roze accenten erin zitten anders zou poeke niet opvallen. Blij weer eens een post van je te lezen. Neem aan dat het beter gaat met je pols nu?

Marga (MarPie) zei

Leuk gedaan maar het lukt mij niet om bij andere ingelogd een berichtje achter te laten. Alleen waarschijnlijk bij mezelf.