Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 4 mei 2013

Ander werk.....

...langer reizen.
Translation to be found left on this page!!!
 Hier [link] was ik met het blokje bezig in elkaar zetten.
 Van de week gauw het doosje klaar gemaakt voor in de trein.
 Wat zit erin?
 Natuurlijk mijn blokje, garen, naalden, schaartje, vingerhoed en een luxe draad door naald haal ding, [want evengoed met loop [leesbril] op krijg ik het niet voor elkaar] die naald oogjes lijken naarmate dat ik ouder word wel steeds kleiner te worden.
Op de heenweg in de Intercity naar Haarlem, tijd om drie naalden van draad te voor zien.
Op de boemel verder naar Amsterdam centraal tijd om kleine steekjes te maken.
Heerlijk vond ik het. De foto in de trein is op de terug weg. [de burgerking beker is niet van mij die stond er nog, maar de prullenbak was vol]
In Amsterdam moet ik nog ± 20 minuten met de metro maar daar kan ik geen steekjes in zetten die hobbelt, schut en wiebelt veel te veel, echt waar.
Blokje is bijna klaar.
Fijne dag verder
P.s. waar werk ik nu, op de VU in Amsterdam [link] als gastvrouw.

10 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een mooie blauwtjes bij elkaar.
Lijkt me een leuke baan !

Phyllis zei

Leuk, gastvrouw, maar je moet er wel een reisje voor over hebben. Al is dat op deze manier niet erg. Erg mooi al dat blauw (ben gek op blauw). Handig he, die Hema doosjes :-) ? Veel plezier en succes met je werk!

Grit zei

Liebe Maria,

das sieht wunderschön aus.
Liebe Grüße Grit

My name is Riet zei

Wat een leuk blog is dit. je maakt zulke mooie dingen.
Ik ben je gelijk gaan volgen.
Riet
http://mylifequiltingandstitchingagain.blogspot.nl/

Rennie zei

Prachtige stofjes bij elkaar. Goede combi's. Heerlijk hè zo'n onbewaakt ogenblik lekker benutten.

ineke zei

Leuk blokje ik vind het wel wat hebben zo´n quilt in een kleur. Knap dat je dat in de trein kunt doen. Fijn weekend ineke

Sis Voorn zei

Ik vind het een prachtig blokje !

Handmade by Boing! zei

Wordt heel mooi Marga, goed gedaan! En heel veel succes in je nieuwe baan.

marga zei

Zo te zien lukt het wel aardig in de trein. Ik wens je nog veel succes in de VU Amsterdam.
Onze dochter is er vorig jaar mei begonnen aan een nieuwe baan.
En nu ik dit schrijf denk ik ooo dat is alweer een jaar geleden wat gaat de tijd toch snel.
Groeten
Marga

Chris zei

En bevalt het Marga, je andere werk? Is best een hele overgang voor je. Maar je maakt weer van de nood een deugd met je doosje leuke spulletjes voor onderweg. Wat wordt dat weer enig! Dagdag.