Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

zaterdag 28 december 2013

Bijna zit er alweer .....

.....een jaartje op.
Translation to be found left on this page!
Het is de 28ste al, wat vliegt de tijd.
Kerst was heel erg geslaagd en heel gezellig.
We hebben nog wat restjes maar voor de rest [afwas en meubels] is het weer "normaal".
Gandalf en Wolowitz hebben lekker een paar uurtjes boven gezeten, 22 man over de vloer is misschien iets te veel voor ze.
Er is nog wat tafel versiering over.
Heb geen naald meer vast gehad sinds afgelopen zondag, morgen komt daar verandering in [heerlijk]
De treinquilt in wording ligt bovenop de servieskast.
Door de drukte voor/met van alles was ik te laat met de Kerstkaarten versturen, nu gaan morgen de nieuwjaarswensen nog de deur uit.
Bij deze wil ik iedereen die bij mij komt buurten en/of een berichtje achter laat heel hartelijk bedanken.
Mede door jullie blijf ik iedere keer weer een blogje schrijven.
Wat zijn de plannen voor volgend jaar........meedoen met de gehaakte deken [link] [vind haar zo leuk] en natuurlijk meedoen met een "randje per week" [link].
Bij de Sampler [link] mijn materiaal gehaald, samen met Karin [van de Sampler] overlegd dat we een crazy randje per week gaan maken.
Wat inhoud dat we een grote lap hebben en de randjes er min of meer willekeurig op borduren.
Natuurlijk zijn mijn kleuren blauw.
Dit is mijn laatste blogje van het jaar 2013.
Voor nu wens ik iedereen een hele fijne/veilige jaarwisseling en vooral een gezond met veel steekjes 2014 toe. Tot volgend jaar

9 opmerkingen:

Jeanneke zei

Voor jou en je dierbaren ook de allerbeste wensen voor een bovenal gezond 2014!
Groetjes,

Jeanneke.

Saskia Smit zei

Crazy? Ik ben benieuwd.

Unknown zei

Een goede jaarwisseling en een gezond 2014

Phyllis zei

Leuke plannen! Fijne jaarwisseling toegewenst en de beste wensen voor een gezond en creatief 2014!

ineke zei

Jij ook een fijne jaarwisseling en een gezond, creatief 2014. Karin probeert mij ook nog steeds over te halen met de steekjes.
Oef nog niets besloten. In het nieuwe jaar misschien LOL.

Ria van Kasteel zei

Fijne jaarwisseling en wat is het toch fijn om blogjes te lezen en schrijven. Heerlijk te zien wat er aan creativiteit bestaat ;0))

marga zei

Ik wens jou ook alle goeds toe voor 2014.
Groeten
Marga

KijkDaarIs zei

Wat een prachtige foto's !!
en voor jullie natuurlijk ook een Geweldig Nieuw jaar gewenst!!!!

Marga (MarPie) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.