Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

woensdag 16 april 2014

Achteruit borduren is......

...........een ander woord [leuker vind ik] voor uithalen.
Translation to be found left on this page!
Het ging deze keer toch al niet zoals het gaan moest, of juist wel?
Lekker ging het niet dat was voor mij zeer duidelijk.
Toen de soldaatjes aan de beurt waren kwam ik erachter dat veel randjes niet zitten zoals het volgens het patroon zou moeten.
Doordat velen de randjes op een rol borduren, borduur je eigenlijk van boven naar beneden.....maar bij mij gaat het van beneden naar boven.
Geen enkel probleem dacht ik, want het zijn tenslotte randjes, draai gewoon het patroon een halve slag om.
Dat ging goed tot aan de "soldaatjes" [randje 26 link], die stonden ineens op hun kop......nee, niet goed.
Toen viel het mij dus op.
Zo gaat bij mij het "toetertje" [randje 28 link] ook de andere kant op.
Ik vind het niet erg, zo word het echt mijn "randjes" lap.
Alleen als het goed fout gaat dan krijg je dit.
Wat een leuk plaatje, maar ook een heel kaal stuk ertussen opleverde.
Gewoon weer opnieuw beginnen en beter opletten dat is alles.
Fijne dag verder




9 opmerkingen:

ineke zei

Nou ja eind goed al goed en mooie foto's. Dat wel. Ziet er mooi uit en de kleuren vind ook heel mooi. Fijne dag ineke

Marguerite zei

Hele mooie kleuren gebruik je.
En ach wat geeft het nou dat je randjes er anders uitzien. Je laat het patroon er toch niet naast liggen als mensen er na kijken. Niemand die weet hoe het er bij een ander uitziet, toch!!!
Het is gewoon jou lap.
Groetjes Marguerite

Phyllis zei

Ja, vervelend he, soms hoort het er gewoon bij. Mooi resultaat, hoor!

marga zei

Een foutje is toch niet zo erg op deze manier heb je altijd iets te vertellen over jou eigen randjeslap.
Groeten
Marga

Chris zei

Op z'n kop of achteruit, ik vind je lap helemaal te gek worden en ook helemaal in jouw kleur natuurlijk. Ik waag me er niet aan..... Dagdag, liefs van mij.

Annie Kingma zei

Mooie kleuren, ja een foutje sluipt er soms zo in. Uithalen gaat veel niet zo vlug
Groetnis Annie

Annie Kingma zei

Mooie kleuren, ja een foutje sluipt er soms zo in. Uithalen gaat veel niet zo vlug
Groetnis Annie

Ineke zei

Prachtig, maar het was toch niet zo storend dat ze op z'n kop stonden? Mooie kleur blauw!!!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

't is wel mooi in dat blauw!