Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

dinsdag 4 augustus 2015

Stuff......Spullen....

...do we have enough?

...hebben we genoeg?
Xmas siggy swap [link] has started...the fun is here.
Luckily over the years I have collecting some stuff, I can use them now.
So money wel spend!
Kerstsiggy ruil is begonnen [link] ...het leuke werk kan beginnen.
Gelukkig heb ik over de jaren heen wat spulletjes verzameld, kan ik nu heel goed gebruiken.
Geld wel besteed dus!
Enough beads in different colors.
Have to make a purple one, yes I know I already did [link] but would love to make an other one.
Using all this kind of stuff, making it some what special,.
Because purple is a special Xmas color I think.
Genoeg kralen in verschillende kleuren in huis.
Moet natuurlijk een paarse boom maken, ja weet 't heb ik al gedaan [link] 
maar ik wil zo graag spelen met al deze spullen.
Paars is niet echt een kerstmis kleur en wil er graag eentje maken die toch wel speciaal is.
The box with embroidery thread, some bought some have been given to me.
An other lady in the group ask also for a blue one.
Even if you don't have blue Xmas fabric you can make them.
Some beads, thread, ribbon and blue fabric is all you need.
Oké a little time is handy.
Have a nice day
De doos met borduurgaren, sommige heb ik gekocht andere heb ik gekregen.
Een andere dame uit de groep wil ook graag een blauwe.
Ook als je geen blauwe kerststofjes hebt is met een beetje kralen, lint, garen en stof een leuke kerstboomsiggy te maken.
Oké een beetje meer tijd zou handig zijn!
Fijne dag verder

8 opmerkingen:

ineke zei

Leuk plan. Succes . Groetjes ineke

Wilma Kuin zei

Oh wat laat je weer mooie spulletjes zien!

foekie's fashion zei

Leuk Marga, dat je er ook zoveel zin in hebt. Ik heb bij het zien van jouw blog hierover ook zin om van alles op te zoeken. Ik heb ook zoveel troepjes daarvoor. Ik ga lekker aan de slag.

Frederika zei

Dat zijn mooie kerstbomen aan het worden.

Ineke zei

Prachtig!!!

marga zei

Het patroontje van de siggy is echt heel lief. Wat ook zo fijn is dat je heerlijk veel spullen hebt om in te zoeken en te rommelen om er iets mooi's van te maken.
Veel succes.
Groeten
Marga

Ans zei

Wat een mooie siggy gaat dat worden!

Mary zei

You have a lot of lovely "stuff". I love to collect all sorts of lovely embellishments. They always add so much to projects.