Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

maandag 28 december 2015

Foutje......

.....kleintje maar.
Dit is niet het laatste blogje van 2015.

Translation te be found left on this page!
Dit is de eerste van de quilt die dit jaar nog af zou moeten komen!
Hier en hier had ik het er al over.
Zoiets moet het worden, wel met een paarse achtergrond geen witte.
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een design wall [eigenlijk een molton met zoom aan een stok geregen] 
Maar bevallen doet ze wel.
De helft van de punten zijn gedaan.
Het word nog even puzzelen om de top in elkaar te zetten.
Hopelijk kan ze woensdag op de Q24 [link]
Dinsdag de Xmas-siggyquilt van Suzanne.
Hopelijk lukt het mij toch nog om deze twee af te hebben voor 31 december 2015.
Fijne dag verder

4 opmerkingen:

Frederika zei

Je hebt nog een leuke klus te klaren succes.

Wilma Kuin zei

Jij bent nog wel even bezig zo te horen. ..

mieke zei

Ziet er grappig uit.
En zo'n molton tegen de muur , lijkt me heel handig.
Maar , mijn muren hangen en staan vol !!!!!
Fijne jaarwisseling, grtjs Mieke

marga zei

Een kleurrijk pallet ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Groeten
Marga