Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen."

vrijdag 18 december 2015

Tijd........

....gaat snel, heel snel.

Translation to be found left on this page!
De machine is er en het grote werk kan beginnen.
Als eerste de Xmassiggyquilt in elkaar zetten.
Strijk de naden open, maakt de quilt platter.
Eerste drie rijen aan elkaar en ik ben zeer tevreden met het resultaat.
De bak waar de boom instaat is ook goed gelukt.
Heb de hartjes terug laten komen die ik normaal in mijn siggy gebruik.
MarPie's Quilting [link] is mijn nieuwe blog.
Hier ga ik het alleen over het machinaal quilten hebben.
Wil je het quiltwerk zien van dit project, dan moet je daar wezen.
Hele fijne dag verder

5 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Knap werk!!

Mary zei

It has turned out beautiful. All the blues look so well together. I love it.

Chris zei

Enig idee om die blokken op deze manier als een kerstboom in elkaar te zetten. Ik ga nu snel naar je andere site kijken....

Ineke zei

Wat een leuk idee, ziet er geweldig uit!

marga zei

geweldig wat een leuke quilt is dat geworden.
Heel veel succes met de nieuwe machine.
Fijne Feestdagen en een gezond 2016.
Groeten
Marga